Uusi BDB ilmestyy tuota pikaa!

Olen tiennyt jo jonkin aikaa ja varmasti myös te innokkaat sarjan lukijat tiedätte, kenestä seuraava Mustan tikarin veljeskunta -osa tulee kertomaan. On jälleen sokean kuninkaan Wrathin vuoro ja kirjan nimeksi tulee The King. Olen huomannut, ettei se kaikkia ole niin hirveästi miellyttänyt, mutta itse pidän Wrathista sekä Bethistä ja olen innoissani tästä tulevasta osasta. Olen kuullut ja lukenut huhuja tulevista tapahtumista ja Ward itse on paljastanut yhden varman asian (omalla vastuulla voit katsoa paljastuksen täältä ja edelleen omalla vastuulla voit lukea lisää paljastuksia, jotka ovat englanniksi, täältä) ja tärisen jo odottamisen tuskasta. The King ilmestyy englanniksi huhtikuussa!

Kommentit

  1. Äh, minä en vieläkään pidä tuosta kannesta. Tai tarkemmin minä en pidä siitä, mitä tuolla mallilla on hartioillaan. En yhtään osaa kuvitella häntä Wrathiksi :D liian vaaleat hiukset, nynny ilme, ei aurinkolaseja... ääh, tiedän olevani pikkutarkka, mutta silti! Huokaus. Minä rakastan tätä sarjaa niin paljon, että pienimmätkin epäkohdat on kuin norsuja posliinikaupassa minulle :D

    Mutta ihanaa, että Ward jatkaa tämän sarjan parissa! On vielä niin paljon solmimattomia narunpäitä, etten voisi istua aloillani, jos tätä ei jatkettaisi. Haavemaailmassani Ward jatkaisi Sherrilyn Kenyonin tyylillä ja kirjoittaisi +25 osaa sarjaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En voisi itsekään ylistää tätä kansikuvaa, tai ylipäänsä sarjan alkuperäisiä kansia, minusta Suomen kannet ovat ehdottomasti parempia ja kauniinpia :) Olen myös iloinen, että kirjoja tullaan näkemään ainakin yksi ja varmasti tulevaisuudessa vielä (toivottavasti paljon) lisää! Olen niin koukussa... :D

      Poista
    2. Totta! Erityisesti pidän ensimmäisistä neljästä kannesta kovasti (tosin Rhage ei nyt IHAN vastaa kuvitelmiani... no, aina ei voi voittaa) ja osasin todella nähdä naishahmot sellaisina, mitä kansissa olivat. Kohta pitää pitää BDB -maratoni ja lukea kaikki kirjat ja antaa sydämen itkeä verta hahmojen puolesta <3

      Minäpäs heitin sinulle yllätyksen blogiini otsikon "Vastailen ja kysyn" alle! :D

      Poista
    3. Ahaa, jännää! :D Täyty käydä katsomassa ;)

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit